Arctic, brandul de electrocasnice care ofera raportul cel mai bun calitate-pret pe piata romaneasca, potrivit unui nou sondaj ICERTIAS

Arctic, brandul de electrocasnice care ofera raportul cel mai bun calitate-pret pe piata romaneasca, potrivit unui nou sondaj ICERTIAS

Arctic, unul dintre cele mai iubite branduri romanesti, a fost recunoscut ca lider in categoria aparatelor electrocasnice pentru locuinta, din punct de vedere al raportului calitate-pret, potrivit celui mai nou studiu independent realizat de ICERTIAS, primind certificarea BestBuy*. Astfel, brandul care democratizeaza tehnologia cu respect fata de resurse, oameni si viitor, reconfirma pentru a 5-a oara angajamentul constant fata de inovatie, eficienta si sustenabilitate.

Bucuresti, 30 aprilie 2025 – Arctic, brandul romanesc cu o traditie de peste 50 de ani, isi reconfirma aprecierea de care se bucura in randul consumatorilor, consolidandu-si pozitia de brand de incredere, cu produse accesibile, durabile si adaptate nevoilor reale ale familiilor din Romania. Conform studiului independent realizat de compania internationala de certificare ICERTIAS, Elvetia, romanii considera ca Arctic ofera cel mai bun raport calitate-pret pe piata locala a electrocasnicelor.

Inovatie sustenabila, inspirata din viata reala

Arctic este un brand care evolueaza odata cu stilul de viata al romanilor, oferind solutii intuitive si eficiente pentru nevoile actuale ale familiilor moderne. Produsele sunt dezvoltate cu grija fata de resurse, oameni si viitor, democratizand tehnologia si aducand inovatia acolo unde conteaza cel mai mult, in viata de zi cu zi. Fie ca este vorba despre electrocasnicele incorporabile, create pentru a aduce coerenta estetica si functionalitate bucatariilor contemporane, despre cuptoarele care transforma gatitul intr-o experienta practica si creativa, aparatele frigorifice sau masinile de spalat si uscatoarele cu eficienta energetica ridicata, Arctic se pozitioneaza ca un brand ancorat in realitate, orientat catre sustenabilitate aplicata. Cu un design adaptat noilor generatii si o abordare care imbina durabilitatea cu eficienta si grija, produsele Arctic sunt construite pentru a sustine un stil de viata echilibrat, inspirand alegeri mai responsabile.

In acest context, Arctic a fost desemnat de consumatori drept lider in categoria aparatelor electrocasnice pentru locuinta, din perspectiva raportului calitate-pret, primind certificarea Best Buy Award 2024/2025, acordata de ICERTIAS – Zurich, Elvetia, pe baza unui studiu independent realizat cu ajutorul a 1.200 de respondenti. Totodata, potrivit studiului BrandRo, coordonat de Biz si realizat de Unlock Market Research in acelasi interval, Arctic este unul dintre cele mai iubite patru branduri romanesti si lider in categoria electrocasnicelor sustenabile.

„Cred cu tarie ca rolul unui brand este sa ramana conectat la viata reala si tot ceea ce conteaza cu adevarat pentru oameni. Am invatat ca increderea se construieste in timp prin lucruri simple, prin autenticitate, grija, consecventa. Brandul Arctic isi asuma responsabilitatea de a oferi produse care adauga sens, create cu grija, cu empatie si cu respect fata de resurse si fata de cei care ne aleg. Aceasta relatie tacuta, dar constanta, cu cei care folosesc produsele noastre ne inspira zi de zi. Arctic este un brand care deschide casele romanilor spre evolutie, creeaza punti intre tehnologie si viata, intre nevoi reale si solutii inteligente. Iar faptul ca oamenii aleg sa ne fie alaturi, ramane cea mai frumoasa recunoastere.”Gabriel Eremia, Marketing & Product Management Director, Beko Romania, Moldova, Grecia, Malta si Cipru

Tehnologie de varf, produsa in Romania

Cu o traditie de peste 50 de ani in Romania, brandul Arctic este astazi clasat intre cele mai iubite patru branduri romanesti si lider in categoria brandurilor sustenabile, potrivit studiului BrandRO realizat de Unlock Market Research (companie independenta de studiu de piata) si publicat de revista Biz pentru 2024–2025. La Gaesti, unde au fost fabricate primele produse, este una dintre cele mai mari fabrici din Europa dedicata productiei de electrocasnice. Dupa preluarea de catre Beko, in 2002, investitiile constante au dus la cresterea capacitatii de productie si a gradului de tehnologizare, astfel ca in aprilie 2025, a fost depasit pragul de 45 de milioane de aparate frigorifice fabricate de la deschidere. Transformarea Arctic intr-un reper de sustenabilitate reflecta viziunea strategica a companiei Beko Romania, care coordoneaza astazi doua dintre cele mai importante unitati de productie din Europa: fabrica de la Gaesti, unde traditia se impleteste cu performanta, si fabrica de la Ulmi – considerata una dintre cele mai avansate si sustenabile unitati industriale din lume, recunoscuta de Forumul Economic Mondial ca Sustainability Lighthouse. Aici, tehnologia de ultima generatie, digitalizarea si grija fata de mediu sunt parte integranta din modul in care Beko Romania defineste viitorul productiei de electrocasnice.

Sustenabilitatea face parte din arhitectura deciziilor pe care le luam in fiecare zi, la toate nivelurile companiei. Fiecare investitie, fiecare produs si fiecare decizie operationala sunt gandite cu responsabilitate fata de oameni, comunitati si mediu. Cred ca rolul unei companii lider este nu doar sa raspunda asteptarilor prezentului, ci sa anticipeze ceea ce conteaza pentru viitor. Iar in cazul Beko Romania, acest viitor inseamna eficienta, tehnologie curata si un impact economic real, construit pe termen lung.” a declarat Marius Mihailescu, Country Director Beko Romania, Moldova, Grecia, Malta si Cipru.

Dezvoltarea brandului Arctic este permanent sustinuta de infrastructura si directia strategica ale companiei Beko Romania, care coordoneaza local pe langa doua dintre cele mai avansate unitati de productie din Europa – la Gaesti si Ulmi care exporta peste 84% din productia totala in peste 80 de tari, o retea nationala de service si un hub dedicat pieselor de schib. Prin aceasta fundatie solida, Arctic isi mentine promisiunea de a livra produse accesibile, eficiente si sustenabile, adaptate nevoilor consumatorilor din Romania.

Produse sustenabile pentru un viitor mai verde

Prin brandul Arctic, Beko Romania isi extinde demersurile pentru atingerea obiectivelor de sustenabilitate asumate la nivel de grup, aducand pe piata produse inovatoare, eficiente din punct de vedere al consumului de resurse, concepute responsabil pe tot parcursul ciclului de viata – de la design

si productie, pana la utilizare si eliminare. Noua gama lansata in 2024 reflecta angajamentul de a democratiza tehnologia, prin solutii care imbina performanta, economia de resurse si functionalitatile relevante pentru nevoile actuale ale familiilor moderne. Aceste principii se regasesc in noile functionalitati, printre care se numara aparate frigorifice dotate cu tehnologia Full No Frost, care previne aparitia ghetii in combinele frigorifice, tehnologia AeroCooking, care asigura distribuirea uniforma a caldurii in cuptoarele electrice incorporabile, si SaveInAll, o abordare integrata care contribuie la reducerea consumului de apa si energie al masinilor de spalat rufe, prin tehnologii, functii si programe care ofera rezultate excelente cu un consum optim de resurse.

Consumatorii cauta echilibru si solutii care sa le faca viata mai usoara. Iar pentru noi, la Arctic, asta inseamna mai mult decat tehnologie, inseamna apropiere, intelegere si implicare reala. Ne-am asumat promovarea unui stil de viata sustenabil prin educatie, prin campanii care inspira alegeri constiente, respect pentru resurse, incredere si grija fata de ceea ce conteaza cu adevarat. De la initiative precum „Forgotten”, care readuce in atentie hainele uitate in dulap, pana la cooking show-urile noastre care valorifica retetele traditionale si ingredientele locale, construim un dialog sincer cu oamenii, intr-un ritm actual. Ne-am asumat sa fim autentici, sa fim prezenti, utili si relevanti, in toate momentele in care consumatorii aleg cu grija pentru ei si pentru cei din jur.”, a adaugat Gabriel Eremia, Marketing & Product Management Director Beko Romania, Moldova, Grecia, Malta si Cipru.

Prin productie responsabila si produse sustenabile, dar si prin campanii de comunicare si implicare activa in comunitate, Beko Romania continua sa isi mentina angajamentul fata de consumatorii romani, oferind electrocasnice eficiente, durabile si care faciliteaza adoptarea unui stil de viata responsabil.

* Certificarea „Best Buy Award – GENERAL 1 – Romania 2024/2025” a fost acordata brandului Arctic de catre ICERTIAS – International Certification Association GmbH, Zurich, Elvetia, in urma unui studiu independent derulat in aprilie 2024 pe un esantion reprezentativ de 1.200 de respondenti din Romania, utilizatori de internet cu varsta peste 18 ani.