Compania Arctic sprijină clienții seniori prin prioritizarea în service a solicitărilor și intervenție gratuită

Compania Arctic sprijină clienții seniori prin prioritizarea în service a

solicitărilor și intervenție gratuită pentru repararea produselor electrocasnice

București, 14 aprilie 2020 – Compania Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, vine în sprijinul clienților săi seniori, prin tratarea cu prioritate a solicitărilor acestora și intervenție gratuită pentru repararea produselor electrocasnice necesare derulării vieții în confortul propriei case.

Astfel, în cazul apelurilor primite de call-center-ul Arctic pentru departamentul de service, tehnicienii companiei vor acorda prioritate solicitărilor venite din partea clienților seniori cu vârsta de peste 65 de ani, pentru toate electrocasnicele Arctic, Beko și Grundig, în perioada de stare de urgență, în care există restricții de circulație pentru această categorie de vârstă.

Prioritatea acordată seniorilor de către departamentul de service face parte din planul de acțiuni luate de compania Arctic de a veni în ajutorul clienților și a comunităților locale în perioada stării de urgență (https://youtu.be/K0tsmt7heZ8).

Rețeaua de service-uri Arctic, înființată în 1978, este dedicată produselor electrocasnice mari și electrocasnice mici, fiind cea mai mare din România. Arctic dispune de o echipă de 110 tehnicieni cu experiență, care lucrează în 37 de puncte de lucru, asigurând servicii profesioniste pentru toate categoriile de produse din portofoliul brandurilor Arctic, Beko și Grundig.

Totodată, Arctic deține un call-center cu o experiență de peste 15 ani pe piață, unde specialiștii intră în contact cu peste 350 de clienți zilnic. Aceștia din urmă pot beneficia de expertiza și experiența operatorilor în orice moment, dar și de informații complete cu privire la produsele pe care le dețin, instalarea unui produs nou achiziționat sau de sfaturi privind utilizarea pe o perioadă cât mai îndelungată a acestora.

Compania Arctic urmărește și respectă recomandările oficiale făcute de autoritățile locale de sănătate din România și adaptează constant măsurile necesare la politicile sale interne și planurile de acțiuni, recomandând totodată angajaților și partenerilor, cât și clienților să respecte măsurile de prevenție în această perioadă.

***

Despre Arctic:

Arctic este liderul pieței de electrocasnice din România și unul dintre cei mai importanți angajatori și exportatori ai României. Cu aproximativ 4.300 de angajați, compania exportă 83% din producția totală în peste 85 de țări.

Cu o istorie de aproape jumătate de secol, Arctic este parte din grupul Arçelik din anul 2002,

perioadă în care și-a crescut semnificativ atât cifra de afaceri, cât și capacitatea de producție.

Compania deține cea mai mare fabrică de electrocasnice din Europa continentală, unitatea de la Găești producând până în prezent peste 36 de milioane de aparate frigorifice. De asemenea, deține și singura fabrică Industry 4.0 din România și una din puținele din Europa, fabrica din Ulmi, Dâmbovița, având o capacitate de producție de 2.2 milioane de unități pe an.

Despre Arçelik:

Fondat în 1955, Arçelik este unul dintre principalii jucători din industria de electronice și electrocasnice. Compania este prezentă în 146 de țări, are 30.000 de angajați, 23 de unități de producție în 9 țări (Turcia, România, Rusia, China, Africa de Sud, Thailanda, Pakistan, India și Bangladesh) și 35 de companii și birouri de vânzări în întreaga lume. Compania deține 12 branduri (Arçelik, Beko, Grundig, Blomberg, ElektraBregenz, Arctic, Leisure, Flavel, Defy, Dawlance, Voltas Beko, Altus) și este listată la Bursa de Valori din Istanbul. www.arcelikglobal.com

Contact de presă:

Irina Manole / Senior Account Manager / OXYGEN irinam@oxygencomms.ro / 0735.010.902